Inloggen
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden
Wachtwoord vergeten?
Geen producten in de winkelwagen.
incl. uitgebreid kennisprogramma & netwerk receptie
Family Entertainment Centers. Vind jij het belangrijk om te weten wat er speelt in de veranderende markt rondom Family Entertainment Centers? Wil jij ook grip houden op deze veranderingen en contact te houden met het werkveld in de praktijk? Bezoek daarom deze Vakbeurs en meld je aan voor het kennisprogramma of de netwerk receptie! Bezoek ook deze inspirerende locatie met een uitgebreide rondleiding op het Eiland van Maurik, leer over actuele trends van experts, hoor praktijkverhalen van recreatieondernemers, brainstorm, discussieer, en ontmoet gelijkgestemde collega’s.
met meer dan vijftig standhouders en experts
Locatie: Vakantiepark Eiland van Maurik. – Schrijf je in voor de Netwerklunch – Kennisprogramma en FEC Receptie. – Gratis deelname voor Leden FamilyEntertainmentCenters.nl – Standhouders, Sponsors & Top Partners presenteren hun laatste innovaties.
Hans van Leeuwen – Leisure Expert & Recreatieadviseur
Trendwatcher, inspirator, disruptor en gamechanger… dit zijn slechts enkele van de titels die mij door beslissers in de leisure sector zijn opgeprikt. Al veertig jaar bevind ik me middenin de recreatiesector. Met een ongezouten mening die zowel beroemd is als berucht, maar ook met een professioneel oog dat al velen heeft geholpen om op een andere manier naar de zaken te kijken.
Dankzij die jarenlange ervaring als leisure expert word ik veel ingeschakeld door bedrijven en overheden als adviseur, klankbord en conceptontwikkelaar. Het aantal recreatiebedrijven waarvoor wij het verschil maken is enorm van Hof van Saksen tot aan Buitengoed de Boomgaard tot en met SML Midden Limburg tot aan de De Voltage.
Met mijn presentatie van de 165 Wereldtrends laat ik zien wat voor grote veranderingen er staan te gebeuren. Iedere deelnemer aan dit kennisprogramma krijgt een exemplaar van de Trendboekje.
Martin van Kranenburg – Neuromarketing en conversie expert
Martin is een gepassioneerde spreker, trainer en auteur. Na zijn carrière bij D-reizen, waar hij leerde hoe je klanten online verleidt én behoudt, groeide hij uit tot dé expert in neuromarketing en conversie. Hij schreef het boek ‘Schrijven voor het Brein’ over het psychologisch beïnvloeden met tekst. Met zijn tweede boek, ChatGPT als tweede Brein, een #1 managementbestseller, laat hij zien hoe je AI inzet als slimme assistent om sneller en beter te werken.
Martin staat bekend om zijn aanstekelijke energie, praktische tips en een flinke dosis humor. Hij weet als geen ander hoe je mensen online raakt, of het nu gaat om het boeken van een glampingvakantie of het bouwen van slimme AI-oplossingen. In 2021 en 2023 werd hij verkozen tot docent van het jaar bij Beeckestijn Business School en in 2021, 2023 én 2024 tot best beoordeelde spreker van de Webwinkelvakdagen.
Zijn missie? Jou inspireren én activeren om zelf direct aan de slag te gaan met AI, ChatGPT en krachtige content die het verschil maakt.
Niek Beimer – Verblijfsrecreatie expert
Niek is expert in de verblijfsrecreatie met meer dan 20 jaar ervaring in de sector. Zijn carrière aan zowel de technische als commerciële kant van de branche heeft hem een uniek perspectief gegeven op de uitdagingen én kansen binnen de recreatiesector.
Het verhaal achter LeisurePeaks: In een sector waar bezetting, gastbeleving en efficiëntie cruciaal zijn, maken wij complexe data eenvoudig en toegankelijk. Dit betekent dat je inzicht hebt in aankomsten, verblijven, bezettingsgraden en omzetontwikkelingen, allemaal in één overzichtelijke online applicatie. Met LeisurePeaks bespaar je tijd, verbeter je de planning en optimaliseer je jouw strategie. Zo kun je beter inspelen op trends en kansen, en bied je jouw gasten de best mogelijke ervaring.
Dit betekent dat LeisurePeaks niet alleen een tool is, maar een strategische partner die helpt bij betere besluitvorming, efficiëntere planning en een verhoogde omzet. Met LeisurePeaks heb je niet alleen toegang tot data, je krijgt de juiste inzichten op het juiste moment om jouw recreatiebedrijf optimaal te laten presteren.
Michael Letens – Directeur Clickables
Als je jezelf uitdaagt, groei je het snelst. Als je jezelf blijft uitdagen, blijf je groeien. Daarom houden wij van uitdaging en zoeken we het zelfs op. Want zo halen we elke dag alles uit jouw online marketing. Clickables stelt jouw winnende marketingmix samen uit ijzersterke campagnes, die hun effect al jaren hebben bewezen in jouw branche. Clickables heeft ze op grote schaal getest, uitgedaagd en volmaakt. En nog elke dag maken we ze beter om jou ook morgen te laten winnen.
Daag je ons uit? Challenge accepted.
Met je eigen dashboard volg je 24/7 de prestaties van jouw campagnes. Samen halen we zo alles uit elke euro van je online marketingbudget. En we dagen elkaar elke dag uit om jouw campagnes nog beter te maken. Voor meer bezoekers, leden of cliënten en meer omzet en groei.
Hyke van der Heijden – Clay Café Lab
“Ontdek het plezier van keramiek schilderen! Kom langs en creëer je eigen servies of een uniek, persoonlijk cadeau, terwijl je geniet van een heerlijke kop koffie, een glas wijn, of iets lekkers van ons menu. Een creatief en ontspannen uitje voor jong en oud. Perfect voor een gezellige dag uit met vrienden, familie, of als leuk kinderfeestje!”. Een mindful uitje met jouw team of bedrijf zorgt voor een tastbare herinnering.
Sinds 2024 zorgt Clay Café Lab voor dé plek in Den Haag en omstreken waar teams samen creatief aan de slag gaan. Combineer ontspanning, mindfulness en teambuilding in een verrassende en unieke mini-workshop gecombineerd met een lunch of diner.
Een nieuwe opkomst van knutsel activity’s in FEC’s en meer informatie over een franchise concept voor uitrol door Nederland en daarbuiten.
Lennard Kempers – Vakantiepark Eiland van Maurik & Family Entertainment Center Mauk
Lennard Kempers (57) is de trotse eigenaar van Vakantiepark Eiland van Maurik. Omringd door de iconische wateren van de Uiterwaarden maakt het Gelderse park, dat door de ouders van Kempers werd geopend als buitencamping in 1982, haar eiland-imago waar. Dat water is tegelijkertijd een zegen én een vloek: enerzijds zorgt het voor een unieke, rustgevende locatie met een eigen identiteit, anderzijds vormt het een onverbiddelijke grens die elke vorm van uitbreiding tegenhoudt. Maar daardoor word je wel creatief, stelt Kempers vast. Hij werkt al sinds 1992 op het park, maar is samen met zijn team sinds zo’n 15 jaar bezig om het Eiland van Maurik grootschalig te transformeren van camping tot vakantiepark vol luxe verhuurwoningen. En sinds kort ook het unieke fonkelnieuwe MAUK Family Entertainment Center
Wilt u gezien worden door honderden beslissers uit de markt van de Leisure Industrie en gebruik maken van maximale exposure door co-branding met Pleisureworld en Vakantiehuis van de Toekomst? Laat je zien tussen de belangrijke spelers in de markt en plaats nu uw logo op een opvallende positie en trek daarmee de aandacht onder duizenden lezers via de website en onze e-mail campagnes of reserveer nu uw exclusieve stand en ontmoet honderden beslissers in recreatie & toerisme, vermelding in dag programma, profiteer van een promotie campagne om uw status als top-leverancier kenbaar te maken (free publicity) en bereik duizenden contacten via onze Social Media Campagnes op LinkedIn (meer dan c.a. 100.000 views).
Wilt u gezien worden door honderden beslissers uit de markt van de Leisure Industrie en gebruik maken van maximale exposure door co-branding met Pleisureworld en Family Entertainment Centers? Laat je zien tussen de belangrijke spelers in de markt en plaats nu uw logo op een opvallende positie en trek daarmee de aandacht onder duizenden lezers via de website en onze e-mail campagnes of reserveer nu uw exclusieve stand en ontmoet honderden beslissers in recreatie & toerisme, vermelding in dag programma, profiteer van een promotie campagne om uw status als top-leverancier kenbaar te maken (free publicity) en bereik duizenden contacten via onze Social Media Campagnes op LinkedIn (meer dan c.a. 100.000 views).
datum: woensdag 25 juni 2025 locatie: Vakantiepark Eiland van Maurik adres: Eiland van Maurik 7, 4021 GG Maurik Open: van 10.00 – 18.00 uur
Aanvang
10.00 - 17.00 uur
Start “gratis” vakbeurs, bezoek aan meer dan 50 standhouders
10.15 - 10.30 uur
Opening Vakbeurs. Welkom Eiland van Maurik – Door Hans van Leeuwen
10.30 - 11.30 uur
De nieuwe zoekmachine door goeroe ChatGTP Martin Kranenburg. Alles over de Toolbox ChatGPT voor de recreatiemarketeer
12.00 - 13.30 uur
Netwerk lunch; bezoekers Family Entertainment Centers, ticket verplicht € 55.— p.p.
14:00 - 18:00 uur
Kennis programma met Top Sprekers incl. netwerkborrel na afloop, ticket verplicht € 125.— p.p.
14.00- 14.30 uur
Presentatie door Lennard Kempers directeur eigenaar Eiland van Maurik over zijn Family Entertainment Center MAUK. Alles over de Making Of MAUK en de opmars van Family Entertainment Centers bij vakantieparken.
14.30 - 15.15 uur
Average Daily Rate (ADR) wordt de nieuwe standaard in bedrijfsvoering & marketing, door data expert Niek Beimer. Analyse in financiële rapportages en meer inzicht in omzet, bezetting en opbrengst per dag/nacht
15.15 – 16.00 uur
De winnende social media campagne, halen we zo alles uit elke euro van je online marketingbudget, door Michael Letens. Alles over je eigen dashboard volg je 24/7 de prestaties van jouw campagnes.
16.00 - 16.30 uur
Primeur: Ontdek Clay Café Lab! Schilder keramiek in een gezellige setting. De opkomst van knutsel activiteiten in FEC’s door Hyke van der Heijden. Perfect voor jong & oud tijdens het leukste dagje uit. Kinderfeestjes en meer!
16.30 - 17.00 uur
De 165 WereldTrends door, Leisure Expert – Dwarsdenker en Recreatie Adviseur Hans van Leeuwen. Wat zijn de allernieuwste Trends in Glamping, Vakantieparken en FamilyEntertainmentCenters, iedere deelnemer ontvangt na afloop het Trendboek 165 Wereld Trends van 2030 in Vrijetijd.
17.00 - 18.00 uur
Afsluiting in samenwerking met het TEAM Vakantiepark Eiland van Maurik met een gezellige netwerk borrel.
1. Mathieu Renier – Sparkx 2. Reinoud van Assendelf de Coning Van Assendelft Advies
3. Luc van Engelen – Fun Beach 4. Thijs Eerens – Games XL 5. Peter Kortenhoeven – Active Esports Arena 6. Maikel Rijenenberg – X Wall 7. Nick van Til – ReFeRox 8. Nick Geefhuijsen – Uplay 9. Steven Malysse – O’Learys 10. Hans van Leeuwen – Pleisureworld 11. Harold Stemkens – Libelnet 12. Max Coppes – De Voltage 13. Richard Bultink – The City 14. Oetze Mulder – Posta7 15. Erwin Pronk – FliereFluiter 16. Nelle Marie Peters – Gemeente Lelystad 17. Gert jan van Maanen Bowling Almere & Bowling Harderwijk 18. Nicky Broos – PlayDome 19. Thomas Tap– TEAM Sport E Karting 20. Michelle van keulen – TEAM Sport E Karting 21. Cindy Weinreich – Wegter Brands 22. Annemarie ter Grote – Wegter Brands 23. Roel Kouwenberg – Noordkade Uitjes 24. Randy Hofmeijer – Noordkade Uitjes 25. Eric Janssen – Noordkade Uitjes 26. Casper Dudok – Bowltech International (HQ) 27. Diederik van de Vaart – Bowltech International (HQ) 28. Sander Dragstra – Landgoed Zwartemeer 29. Jan Peters – Landgoed Zwartemeer 30. Jan Jaap de Boer – Posta 7 31. Sophie ten Brummelhuis – X-Wall 32. Ton Derks – BillyBird 33. Paul Derks – BillyBird 34. Henry Boedhoe – SUNVIG Karaoke Business Solutions BV 35. Anthony Nelemans – JoraVison 36. Shane Lieberman – JoraVision 37. Loran Schlangen – Eli Play 38. Guus van Loenen – Bounce 39. Roy Platje –Red Online 40. Meddy de Bruin – Avontuurfabriek 41. Carsten Volpert – City Golf Group 42. Kayleigh Meijer – Avontuurfabriek 43. Pieter Cornelis – Fontys Academy for Creative Industries 44. Michel de Meijer – Dino Experience Park 45. Allard Stoute – Swedice
46. Dick Keser – Swedice 47. Roland Hopzakk – De Schatberg 48. Lennard Kempers – Eiland van Maurik 49. Fabienne Huisman – Stal Westerwolde 50. Jan Huisman – Stal Westerwolde 51. Louis Laros – Wethouder Gemeente Loon op Zand 52. Natalie van Bijsterveld – Beleidsadviseur Economie en bedrijfscontactfunctionaris Gemeente Loon op Zand 53. Jeroen Wildvank – Gemeente Lelystad 54. Bert Thijs – Lago 55. Sander Hensen – Fundustry 56. Harry van den Berg – Fundustry 57. Lore Walravens – INNOPA 58. Dieter Thielemans – INNOPA 59. Robbin Goedhart – Hogeschool Rotterdam 60. Liam Joy Niemeijer – QuizX – Live Gameshow Events 61. Henk Blijenberg – Val de Wanne 62. Martin de Vries – EveryLeisure 63. Bennie Graafsma – EveryLeisure 64. Myrian Ermes – Myrian Ermes 65. Diede Starrenburg – YALA Luxury Canvas Lodges 66. Milan ten Thij – YALA Luxury Canvas Lodges 67. Marcel Timmermans –De Heldense Bossen 68. Dion Stuijt – Fun Village Roterdam 69. Jan Stuijt – Fun Village Rotterdam 70. Friso Hommes – Active Bowling Products B.V. 71. Conrad Stockmann – The Entertainment Company / Crazy Selfie 72. Marlies Piltie – Landal Familieresort PUUR Exloo 73. Ina van Ommen – Landal Familieresort PUUR Exloo 74. Larissa de Roo – Landal Familieresort PUUR Exloo 75. Tessa Langedijk – Pleisureworld / Er was eens Marketing 76. Michel Huigevoort – Recreatiepark TerSpegelt 77. Kristel Oostenbrink – Recreatiepark TerSpegelt 78. John Keijzer – Recreatiepark TerSpegelt 79. Bente Keijzer – Recreatiepark TerSpegelt 80. Matt Keijzer – Recreatiepark TerSpegelt 81. Richard Stokkink – ABC Scherm 82. Bastiaan de Groot – ABC Scherm 83. Walter Jonker – Pretwerk 84. Peter van Leeuwen – Hollywood Event Center Rotterdam 85. Gabriel van Meerwijk – Hollywood Event Center Rotterdam 86. Henriette Gerlsma – SCARABEE online strategie
Ontvang 2x per maand gratis de nieuwste inzichten, trends en inspiratie rechtstreeks in je inbox. Of je nu op zoek bent naar samenwerkingen, leveranciers, of ideeën voor je volgende project – met onze nieuwsbrief mis je niets.
Δ