Inloggen
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden
Wachtwoord vergeten?
Geen producten in de winkelwagen.
Wilt u uw aandachtspunten op de agenda zetten bij het FEC Member Board? Leg hier uw vraag en/of suggestie voor aan het FEC Member Board.
Δ
Het FEC Member Board is een brainstormgenootschap bestaande uit drie eigenaren van Family Entertainment Centers en één toeleverancier, onder leiding van Hans van Leeuwen van Pleisureworld. De board doet dienst als vraagbaak en achtergrondkennisforum.
Deze denktank gaat minimaal drie keer per jaar met elkaar in vergadering om relevante hangijzers uit de branche te bespreken. Denk aan veiligheid, marketing en inkoop, en natuurlijk de agenda’s voor studiereizen of brainstorms. Hiermee komen strategisch advies, marktinzichten, inkoopvoordelen en nieuwe ideeën op tafel.
Speel beter in op kansen en uitdagingen! Profiteer van de collectieve ervaring en expertise van de leden van het Member Board.
Hans van Leeuwen: de trendwatcher, inspirator en adviseur van toeristisch ondernemend Nederland
Welke ondernemer in toerisme en recreatie kent Hans van Leeuwen niet? Als selfmade ondernemer pur sang staat Hans al veertig jaar middenin de recreatiesector. Zijn ongezouten mening is zowel beroemd als berucht, maar zijn professionele oog ontgaat niets en heeft al velen geholpen om op een andere manier naar de zaken te kijken. Als trendwatcher komt Hans overal en met zijn expertise helpt hij zowel ondernemers als beleidsmakers. Of het nu is als inspirator of als adviseur, als conceptontwikkelaar of gamechanger.
Wie is Hans van Leeuwen?
Hans van Leeuwen staat in Nederland en omstreken bekend als de dwarsdenker, disruptor en adhd’er van de recreatiesector. Tevens auteur-schrijver van diverse publicaties w.o. Innovatie in Marketing – De Opkomst van de FEC’s Family Entertainment Centers – De 165 Wereldtrends – De opmars van de Ketens; Maar achter zijn directheid schuilt een leisure expert die de markt als geen ander kent. Al tientallen jaren komt Hans letterlijk overal: als trendwatcher, blogger of journalist, maar ook als promotor, cursus- en reisleider, inspirator en recreatieadviseur. Zijn kennis deelt hij zoveel hij kan met het werkveld, en verbinden kan hij als de beste. Daarmee levert hij al tientallen jaren een positieve bijdrage aan de markt van dag- en verblijfsrecreatie, toerisme, horeca, sport en retail.
Board Member Richard Bultink – The City:
Profiel Mijn naam is Richard Bultink, oprichter van The City Food & Fun, gevestigd in ’s-Gravenzande. Als ondernemer richt ik mij op het creëren van unieke en onvergetelijke ervaringen voor bedrijven, vriendengroepen en gezinnen. In ons concept combineren we verschillende vormen van entertainment met horeca, zoals bowlen, midgetgolf, karaoke, lasergame en een scala aan andere activiteiten. Mijn passie ligt in het bouwen van een dynamische en gastgerichte omgeving waar plezier en samenzijn centraal staan.
Reflexie op mijn bedrijf Het succes van The City Food & Fun is voor mij het resultaat van het vermogen om voortdurend in te spelen op de behoeften van onze gasten. Het combineren van diverse activiteiten onder één dak zorgt voor een veelzijdigheid die in onze regio uniek is. We hebben een solide basis gelegd, maar er blijft altijd ruimte voor groei en verbetering. Als bedrijf is het essentieel om flexibel te blijven en innovatief te denken om te voldoen aan de verwachtingen van onze bezoekers. Mijn focus ligt dan ook op het versterken van de klantbeleving en het benutten van nieuwe technologieën om de beleving en efficiëntie verder te optimaliseren.
Website: https://thecity.nl/
Nicky Broos (geboren 2 maart 1968, Bosschenhoofd/Rucphen) is sinds 1993 zelfstandig ondernemer in de recreatiebranche. Zijn ondernemersloopbaan begon met de exploitatie van de mattenskibaan welke hij overnam van zijn ouders, gevolgd door de oprichting van Sneeuwattractiepark Skidôme Rucphen in 1995: Nederlands 1e permanente indoor sneeuwcentrum, later uitgebreid met Indoor Skydive Roosendaal, een tweede Skidôme vestiging in Terneuzen en IceKart Rucphen. In 2019 verkocht hij deze ondernemingen aan SnowWorld.
In augustus 2021 lanceerde hij met dochter Sydney Playdôme Roosendaal, een innovatief Multi Activity Center (‘MAC’) in Alpensfeer, met onder andere hyperbowlen, karting, laser gamen, escapeboxen, hakbijlgooien, shuffleboards, e.choppers en horecafaciliteiten voor ruim 100.000 bezoekers per jaar. Het concept combineert thematisering tot in detail met beleving, alsook teamwork en culinair aanbod zoals schnitzels en fondues..
Persoonlijk leiderschap speelt een centrale rol in zijn aanpak. Hij zoekt bewust naar investeerders met praktijkervaring, investeert zelf mee en gelooft in open communicatie en duurzame werkrelaties. Voor de collega’s (medewerkers) biedt hij trainingen, ruimhartige begeleiding en inclusieve kansen, ook voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Hij wil geen quick wins, maar bouwt aan lange termijn rendement.
Broos is ook maatschappelijk actief, onder andere als, voorzitter van de lokale ondernemersvereniging op West-R. Tevens is hij lijsttrekker namens de Steenbergse VVD voor de komende Gemeenteraadsverkiezingen van 18 maart 2026.
Website: https://www.playdome.nl/
Thomas Tap Teamsport E Karting
European Marketing Director
Mijn naam is Thomas Tap, en ik werk als European Marketing Director bij TeamSport E-Karting – Europa’s grootste aanbieder van indoor karting met elektrische karts. In deze rol ben ik verantwoordelijk voor de marketingstrategie in Duitsland en Nederland, waar we volop groeien met nieuwe locaties en concepten. Daarnaast doe ik alle acquisities in Nederland en ondersteun commercieel alle locaties waar nodig.
Mijn passie voor leisure begon al vroeg: ik heb negen jaar lang gewerkt als bijbaan in DierenPark Amersfoort, waar ik alle facetten van gastbeleving van dichtbij heb meegemaakt. Daarna heb ik jarenlang internationaal gewerkt als Senior Director Marketing & Sales voor de promoter van het FIA World Rally Championship (WRC) en FIA World RX (Rallycross), met focus op merkactivatie, partnerships en fanbeleving wereldwijd.
Bij TeamSport E-Karting richt ik me op het bouwen van sterke merkervaringen voor een breed publiek: gezinnen, jongeren, bedrijven en scholen. Denk aan zomercampagnes, B2B activaties, influencercampagnes en partnerships met lokale gemeenschappen.
Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring en enthousiasme te delen binnen de FEC sector, samen te sparren over trends en kansen, en bij te dragen aan de verdere professionalisering van onze branche.
Website: www.teamsport-ekarting.de & www.teamsport-ekarting.nl
Ontvang 2x per maand gratis de nieuwste inzichten, trends en inspiratie rechtstreeks in je inbox. Of je nu op zoek bent naar samenwerkingen, leveranciers, of ideeën voor je volgende project – met onze nieuwsbrief mis je niets.