Inloggen
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden
Wachtwoord vergeten?
Geen producten in de winkelwagen.
Bewoners, ondernemers, studenten en bezoekers van Breda gaan de komende maanden samen van gedachten wisselen over hoe de VVV van morgen eruit ziet. Op 19 juli opent in de Bredase Houtmarkt hiervoor een Pop-up Infopunt.
Gemeente Breda heeft aan Breda Marketing de opdracht gegeven om een nieuw toerisme-informatiepunt in de binnenstad te ontwikkelen. Als leisurestad bij uitstek met jaarlijks meer dan 1,2 miljoen bezoekers wil Breda niet over één nacht ijs gaan. Onder het motto ‘Breda brengt het samen’ nodigt Breda Marketing bewoners, ondernemers, studenten en bezoekers uit om mee te denken over hoe de VVV in de toekomst eruitziet en met elkaar een brede visie op toerisme te ontwikkelen.
Dit doen zij vanuit dit tijdelijk Pop-up Infopunt, van 19 juli tot en met 23 september. Iedereen met goede ideeën heeft de gelegenheid om die hier te uiten. In deze periode fungeert de locatie tevens als toeristisch informatiepunt. De opening van de VVV van morgen staat gepland voor voorjaar 2024.
Directeur Hildegard Assies licht toe: “Breda staat in de top 10 van best bezochte steden van Nederland. Bezoekers komen hier graag om te winkelen, te dineren en te genieten van de prachtige historische en groene omgeving. Toerisme draagt bij aan de versterking van de Bredase economie, maar kent nog veel onbenut potentieel. We gaan daarom een gezamenlijke visie vormen over hoe toerisme kan bijdragen aan de internationale ambities van de stad en het leefgeluk van Bredanaars. Denk hierbij aan betere spreiding van bezoekers, inclusiviteit, gezondheid, duurzaamheid, cultuur en de lokale economie. Zaken die de leefbaarheid ten goede komen”.
Wethouder Carla Kranenborg – van Eerd vult aan: “Toerisme is heel belangrijk voor Breda en de binnenstad. Met dit Pop-up Infopunt maken we de stad aantrekkelijker voor bezoekers. Want natuurlijk zoeken mensen online naar informatie, maar bezoekers willen vaak óók een fysieke plek voor extra informatie. Een plek waar je de Bredase verhalen leert kennen en je de kracht van onze stad ervaart. En hoe mooi is het dat we ook dit weer op z’n Bredaas doen: samen.”
Tekst: Breda Marketing
Fotocredits: Bureau Duizenddingen i.o.v Breda Marketing
Bezoek met korting de grootste internationale pretparkbeurs met volop nieuwigheden IAAPA Expo Europe Amsterdam’24: van 23 tot en met 27 september in Amsterdam De IAAPA (International Association of Amusement Parks and Attractions) houdt dit ultieme netwerkevent voor iedereen die werkzaam is in de Leisure-industrie. Hier mag je niet ontbreken! Het aantal nieuwe ‘attracties’ dat alleen […]
Lees verder »
Pleisureworld presenteert 165 nieuwe Wereldtrends in gloednieuwe trendpublicatie “Waar gaan we morgen naartoe?” Pleisureworld biedt het antwoord met een vooruitziende blik op 2030 in de vrijetijdsbranche. Pleisureworld, de trendsetter in de vrijetijdssector, heeft haar nieuwste trendpublicatie uitgebracht. In deze veelomvattende uitgave worden 165 nieuwe Wereldtrends in vrije tijd onthuld die de toekomst van de branche […]
Bereik minimaal 10% rendement en profiteer mee met Pleisureworld’s lucratieve innovaties in de bloeiende vrijetijdsmarkt! Als ervaren pionier in de Leisure Industrie hebben we de afgelopen jaren met succes diverse baanbrekende projecten gelanceerd. Dankzij ons uitgebreide netwerk van investeerders hebben we altijd de steun die we nodig hebben. Maar let op, wij nemen geen overhaaste […]
Ontvang 2x per maand gratis de nieuwste inzichten, trends en inspiratie rechtstreeks in je inbox. Of je nu op zoek bent naar samenwerkingen, leveranciers, of ideeën voor je volgende project – met onze nieuwsbrief mis je niets.
Δ