Inloggen
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden
Wachtwoord vergeten?
Geen producten in de winkelwagen.
Travelmonkey, het reislabel dat al 19 jaar actief is in de markt van verrassende en betaalbare vakanties, lanceert een volledig vernieuwde website. Daarmee maakt het merk de stap van reisinspiratieplatform naar volwaardig online reisbureau met een scherp geprofileerd aanbod en directe boekingsmogelijkheden.
De nieuwe website biedt gebruikers een overzichtelijke en inspirerende ervaring, gericht op het snel vinden van actuele vakantiedeals binnen en buiten Europa. Travelmonkey focust op zonvakanties, stedentrips, (verre) rondreizen en een selectie van vakantieparken. De site is voorzien van slimme zoekfilters en wordt dagelijks geüpdatet met nieuwe aanbiedingen, vaak inclusief extra’s zoals gratis upgrades of excursies.
Laurens Taekema, oprichter van Travelmonkey en eerder betrokken bij platforms als Parkvakanties en Rondreis.nl, ziet de vernieuwing als een logische stap:
“Mensen willen snel overzicht, vertrouwen in scherpe prijzen en vooral inspiratie. Met deze nieuwe website combineren we onze jarenlange reiservaring met moderne technologie om dat allemaal te bieden.”
Waar Travelmonkey zich eerder voornamelijk richtte op het delen van reisinformatie en inspiratie, staat nu de directe boekingsmogelijkheid centraal. De propositie blijft gericht op waarde voor de klant, met extra aandacht voor kindvriendelijke voorzieningen en inbegrepen services die de totale vakantiebeleving versterken.
Bezoek de vernieuwde website: https://travelmonkey.nl/
Een belangrijke uitspraak waar ik regelmatig aan denk na mijn vele gesprekken met Harold Stemkens, expert bij internetbureau Libelnet, luidt als volgt: “Na bijna 25 jaar in de recreatiebranche verbaas ik me nog steeds over één ding: hoe Property Management Systems (PMS) omgaan met gastcommunicatie.” Ik kan hem daarin alleen maar gelijk geven. Het lijkt […]
Lees verder »
U kijkt wellicht gek op bij het lezen van de titel van deze tekst. Persoonlijker worden door de inzet van techniek? Jazeker! Verblijfsrecreatie laat zoveel kansen liggen als het gaat om pre-aankomsten (lees ook de artikelen ‘Gebruik die vooraf ingevulde informatie nou eens écht!’ en ‘Stop met het aanschrijven van die éne hoofdboeker!’). Tegenwoordig zijn […]
Wie anno 2025 ergens een recreatief verblijf boekt, vult vooraf allerlei informatie in. Soms uiterst minimaal, soms overdadig, maar altijd onmisbaar. Toch valt het me op dat deze informatie maar mondjesmaat wordt gebruikt om de gastbeleving écht naar een hoger niveau te tillen, en daarmee loopt de bestemming potentiële omzet mis! Deze ”pre-aankomst-communicatie’ is dus […]
De wereld van leisure verandert snel. Steeds meer ondernemers willen hun gasten het hele jaar door laten genieten van de buitenlucht. Comfort, uitstraling en beleving worden steeds belangrijker. Daarom is Polyned nu officieel partner van PleisureWorld, het kennisplatform voor de recreatiesector. Samen zetten we ons in voor slimme en aantrekkelijke buitenruimtes waar mensen kunnen spelen, […]
Ontvang 2x per maand gratis de nieuwste inzichten, trends en inspiratie rechtstreeks in je inbox. Of je nu op zoek bent naar samenwerkingen, leveranciers, of ideeën voor je volgende project – met onze nieuwsbrief mis je niets.
Δ