Inloggen
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden
Wachtwoord vergeten?
Geen producten in de winkelwagen.
Afgelopen week zijn de nominaties van de jaarlijkse Dutch Search Awards bekendgemaakt. Dit zijn in de Benelux de meest prestigieuze, inhoudelijke prijzen op het gebied van online marketing.Leisure online marketingbureau Clickables wist hier maar liefst 4 nominaties in de wacht te slepen. “Ik ben enorm trots op ons team wat achter de schermen hard werkt aan de beste én meest innovatieve online marketingstrategieën voor onze klanten. Als partij die zich heel specifiek richt op bewezen formules in de sport- en leisuresector is het natuurlijk extra mooi om deze erkenning vanuit vakspecialisten uit de online marketing branche te krijgen.” aldus directeur Michael Letens.
De nominaties van Clickables vallen in 3 verschillende categorieën. Zo zijn er nominaties in de categorieën Beste PPC Lokale Campagne en Beste SEO Lokale campagne. Hierin gaat het respectievelijk over de beste lokale advertenties en de beste lokale organische zichtbaarheid binnen Google. De derde nominatie valt binnen de categorie Beste PPC Low Budget Campagne. Hierin wordt de beste campagne met een beperkt budget uitgeroepen.
Letens benadrukt het belang van deze categorieën voor ondernemers in de leisure branche “Als leisure onderneming ben je altijd in hoge mate afhankelijk van lokale vindbaarheid. Potentiële bezoekers zoeken altijd naar een activiteit in combinatie met een locatie. We merken ook dat partijen als Google en Meta (o.a. Facebook en Instagram) hier steeds meer hun focus op leggen. De nominatie voor Beste PPC Low Budget Campagne onderstreept bovendien onze kracht om, ook met een beperkt budget, veel impact te maken, vooral voor stand-alone locaties en kleinere ketens.“
Hoewel de nominaties een mooie erkenning zijn voor het werk van afgelopen jaar, blijft Clickables volop in beweging. “Deze nominaties zijn een mooie bevestiging dat we dit jaar met de juiste ontwikkelingen bezig zijn geweest. Op dit moment zijn we al druk bezig met voorbereidingen voor cruciale momenten rondom de feestdagen en het nieuwe jaar. Ook op het gebied van online marketing liggen er in 2025 een aantal nieuwe uitdagingen. Als bureau zit het in ons DNA om dit juist altijd vóór onze klanten te laten werken. Ons motto is niet voor niets: Challenge Accepted!”
De uitreiking van de Dutch Search Awards vindt plaats op 6 december in DeFabrique in Utrecht.
Met een jubileumprogramma dat loopt van eind mei tot begin december 2025 viert WILDLANDS het negentigjarig bestaan van het dierenpark in Emmen. De mijlpaal is niet alleen een terugblik op het iconische Noorder Dierenpark, maar markeert ook de lange lijn van innovatie die leidde tot de opening van het huidige WILDLANDS Adventure Zoo. Het jubileumjaar […]
Lees verder »
De Efteling heeft vandaag een bijzondere mijlpaal bereikt in haar duurzame transitie: de iconische stoomlocomotief Aagje reed haar eerste elektrische rondje met bezoekers. De 114 jaar oude trein onderging in het Verenigd Koninkrijk een innovatieve en vrijwel onzichtbare aanpassing. Dankzij een elektrische aandrijving stoot de locomotief geen CO₂ meer uit, terwijl de karakteristieke uitstraling en […]
In de meivakantie pakt familiepark BillyBird Hemelrijk in Volkel stevig uit met een sterk gethematiseerd evenement: de Dinodagen. Bezoekers kunnen tot en met zondag 4 mei terecht in een volledig omgetoverd entree- en speelgebied waar levensgrote dinosaurussen, educatieve shows en interactieve activiteiten centraal staan. Het hoogtepunt van het evenement is de Dino Experience Liveshow, die […]
Nog geen twee weken na de aankondiging van hun tweede themapark in China, bevestigt het merk Fien & Teun de plannen voor een derde locatie. Het nieuwe park wordt gerealiseerd aan het Dianshanmeer in de provincie Jiangsu. Deze toeristische bestemming ligt op slechts een uur rijden van het centrum van Shanghai, midden in de economisch […]
De Efteling heeft 18 april 2025 het gerenoveerde Efteling Hotel heropend onder een nieuwe naam, het Efteling Wonder Hotel. Na een sluiting van enkele maanden is het iconische verblijf met de vier torens nu volledig vernieuwd, waarbij met name de begane grond een grondige metamorfose onderging. Nieuwe thematisering en naamgeving Het Wonder Hotel sluit aan […]
De Efteling heeft 2024 afgesloten als een strategisch succesvol jaar, waarin niet alleen bezoekersaantallen en omzet opnieuw stegen, maar waarin ook stevig werd geïnvesteerd in vernieuwing, beleving en verduurzaming. Met ruim 5,6 miljoen bezoeken, een omzet van meer dan 300 miljoen euro en een netto bedrijfsresultaat van 36,8 miljoen euro, zet het attractiepark zijn stabiele […]
In het jaar dat GaiaZOO haar twintigjarig jubileum viert, slaat de Kerkraadse dierentuin een nieuwe weg in. Vanaf 1 juni 2025 wordt Koninklijke Burgers’ Zoo de nieuwe eigenaar. De overname is geen kwestie van alleen eigendomsoverdracht, maar vooral een strategische samenwerking tussen twee dierentuinen die dezelfde visie delen op natuurbehoud, educatie en hoogwaardige bezoekersbeleving. Twee […]
Attractiepark Toverland maakt zich op voor de grootste editie van de Halloween Nights tot nu toe. Tijdens dertien avonden in en rondom de herfstvakantie zorgen scare actors voor een intense beleving in diverse scare zones en Haunted Experiences. Om alle personages tot leven te brengen, is het park op zoek naar meer dan 200 acteurs, […]
Walibi Belgium markeert zijn 50-jarig bestaan met een belangrijke uitbreiding: vanaf 5 april 2025 opent het attractiepark de nieuwe thematische zone Dock World. Met een investering van 35 miljoen euro benadrukt het park zijn ambitie om voortdurend te blijven vernieuwen en verbeteren. Dock World: meeslepende beleving in industriële sfeer De nieuwe zone Dock World dompelt […]
Plopsa zet een strategische stap vooruit door Holiday Park Germany en Plopsa Coo te hernoemen naar Plopsaland Deutschland en Plopsaland Ardennes. Deze wijziging past binnen de bredere Europese groeistrategie waarbij het bedrijf één krachtig en herkenbaar merk creëert voor al haar outdoor themaparken. De lancering van een vernieuwde website deze week ondersteunt dit streven naar […]
Plopsaland De Panne heeft afgelopen weekend het jubileumseizoen officieel afgetrapt. Het Belgische themapark bestaat 25 jaar. Hoogtepunt van de feestelijke opening was de première van de nieuwe 25 Celebration Parade, een kleurrijk spektakel met acht thematische praalwagens, tientallen dansers, de bekende Studio 100-figuren en een speciaal gecomponeerd paradelied. De parade is vanaf nu dagelijks te […]
BEESEL – Begin maart 2025 is BillyBird Drakenrijk gestart met de bouw van de binnenspeeltuin. Hiermee wordt er een belangrijke stap gezet in het BillyBird concept waar ook binnen spelen bij hoort. De binnenspeeltuin gaat naar verwachting in maart 2026 open. De entree van de binnenspeeltuin is inbegrepen in een ticket van Drakenrijk en voor […]
Ontvang 2x per maand gratis de nieuwste inzichten, trends en inspiratie rechtstreeks in je inbox. Of je nu op zoek bent naar samenwerkingen, leveranciers, of ideeën voor je volgende project – met onze nieuwsbrief mis je niets.
Δ